Спеціальний жиклер холостого ходу для карбюратора Солекс застосовують для:



Якщо потрібно поліпшити тягу на перехідних режимах (убрати провал і тупість на початку ходу), або відновити холостий хід, який пропадає черезістю суміші (часто трапляється на старих машинах та іномарках) — використовується жиклер із номером вище 41.
Якщо ж ви хочете поліпшити економічність автомобіля (особливо в міському цвілі) або розв'язати проблему холостого ходу, пов'язану з переливанням (коли карбюратор встановлений на автомобіль із малим літражом), тобто сенс поставити жиклер холостого ходу з номером нижче 40.
Так само якщо у вас зникає холостий хід — рекомендуємо встановити потовщену прокладку, часто це розв'язує проблему (якщо вона викликана підсосом повітря між верхньою та нижньою частиною карбюратора.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Кількість камер карбюратора | Двокамерні |
Стан | Новий |
Користувацькі характеристики | |
Сумісність з | ВАЗ 2103 1972-1984, ЗАЗ Славута 1992-2011, ЗАЗ Таврія 1987-2007, Москвич 2141 1986-2003, ВАЗ 2106 1975-2005, ВАЗ 2108 1984-2003, ВАЗ 2109 1987-2011, ВАЗ 2110 1995-2014, ВАЗ 21213 2001-2006, ВАЗ 2106 1975-2006 |
Інформація для замовлення
- Ціна: 99 ₴