УПГС дифузор карбюратора Солекс Озон Вебер аналог інжектора на карбюратор тюнінг для карбюратора ДААЗ Солекс Озон Вебер
799 ₴
659 ₴
- Готово до відправки
- Код: УПГС
УПГС робить робить із вітчизняного карбюраторів Солекс, Озон або Вебер аналог інжектора, водночас автомобіль зберігає переваги карбюраторної конструкції, а саме високу надійність і простоту в обслуговуванні.
У коментарії до замовлення вкажіть модель карбюратора (Солекс, Озон або вебер) і об'єм двигуна, а також яку модифікацію УПГС ви хочете отримати (стандарт або спорт).
По-перше, хочу зауважити, що як Стандарт, так і Спорт КРАЩЕ заводських дифузорів і за економністю, і за наданням потужності.
УПГС-Стандарт оптимізований під економію палива.
УПГС-Спорт оптимізований на надання швидкості та тяги.
Переваги УПГС
Просте встановлення без доробок
Виправдовує себе
Підвищення потужності автомобіля
Зниження витрати палива
Збереження надійності
Гарантія роботи або повернення грошей
Можемо надати вам посібник зі встановлення УПГС з усіма фотографіями,зможе розібратись навіть новачок
Відгуки наших клієнтів
Що таке УПГС
УПГС — це пристрій приготування гомогенної бензовоздушної суміші в карбюраторі двигуна внутрішнього згоряння. УПГС — розробка, покликана усунути вади карбюратора за якістю приготування бензоповітряної суміші та її дозування.
УПГС не є якимось черговим дивом. Просто це результат ефективного використання законів аеродинаміки та гідродинаміки. За якістю приготування бензоповітряна суміш з УПГС близька до газу.
Завдяки повнішому згорянню й точнішому дозуванню бензоповітряна суміш залежно від навантаження на двигун, збільшується ККД двигуна, унаслідок чого збільшується потужність, знижується витрата палива, неабияк знижується токсичність вихлопних газів (кофіцієнт СО, СН).
ППГС являє собою пристрій без жодних рухомих деталей, який встановлюється замість стандартних маленьких дифузорів карбюратора.
Родзинка УПГС полягає в ефективному використанні великої різниці швидкостей повітряних і паливних потоків, а також багатоступеневій пульверизації бензоповітряної суміші, що дало змогу повністю виключити використання в його конструкції рухомих деталей, забезпечуючи надійність і довговічність його роботи. Засмічність УПГС практично виключена, тому що його мінімальні прохідні перерізи перевищують переріз відповідних жиклерів, що водночас унеможливлює додаткове обслуговування карбюратора через УПГС. У результаті повнішого згоряння й точнішого дозування бензоповітряної суміші, застосування УПГС неабияк покращує експлуатаційні якості звичайного автомобіля:
Збільшується потужність двигуна;
Дає змогу знизити витрату палива;
Знижується токсичність вихлопних газів.
Неабияк покращує тягові характеристики;
Збільшується потужність двигуна (до 12%);
Дає змогу заощаджувати паливо (до 20%);
Дає змогу використовувати менш якісний бензин;
Робота двигуна стає еластичнішою, що дає змогу переходити на підвищене передавання за нижчих швидкостей автомобіля, а також використовувати низькоякісний бензин без прояву детонаційного ефекту;
Використання УПГС спільно з додатковим грамотним тюнінгом карбюратора дає змогу ще більше збільшити потужність двигуна та поліпшити динаміку автомобіля.
Вплив УПГС на ефективний к.п.д. двигуна
Вплив ППГС на коефіцієнт наповнення
Вплив УПГС на витрачену витрату палива
Свого часу, після появи двигунів із системою примусового впорскування палива, в автомобілебудуванні стала вважатися неперспективною подальша робота з вдосконалення карбюратора. Застосування УПГС доводить, що резерви карбюратора далеко ще не обмежені та дає змогу не тільки "довести" а й кардинально вдосконалити (модернізувати) карбюратор, зберігши його перспективу, з огляду на порівнянну дешевину та надійність експлуатації, порівнюючи із системою примусового впорскування (інжекторні двигуни). Це особливо актуально за переважної більшості експлуатованих у СНД карбюраторних автомобілів і ступеня розвитку сервісного обслуговування.
УПГС знижує токсичність вихлопних газів, що так само неабияк поліпшить екологічні умови в місті.
УПГС являє собою металевий пристрій (без жодних рухомих деталей), який встановлюється в корпус карбюратора замість штатного малого дифузора головної дозувальної системи.
Залежно від моделі карбюратора та об'єму двигуна УПГС можуть відрізнятися від тих, що на фото.
Як працює УПГС
Стандартний заводський малий дифузор карбюратора має тільки 1 форсунку. УПГС має від 12 до 32 форсунок, що надають паливну суміш завдяки розрідженню повітряного потоку всередині карбюратора та УПГС.
Паливна суміш з емульсійного каналу карбюратора завдяки розрідженню, що створюється всередині УПГС, надходить у внутрішній кільцевий канал УПГС, далі через дванадцять форсунок розпилюється у внутрішню порожнину УПГС, де змішується з повітряним потоком, тим, хто йде через дванадцять бічних вікон. Отримана емульсія змішується з повітряним потоком, що йде через центральний канал УПГС, далі, пройшовши ще два ступені приготування, надходить у корпус карбюратора. Унаслідок оптимальної орієнтації форсунок щодо емульсійного каналу та повітряних потоків (центрального та бічних) а також багатоступеневий (порівнюючи з заводською) схемою приготування бензовоздушної суміші, відбувається автоматичне дозування подавання палива залежно від розрядження, що створюється в карбюраторі, і відповідно в УПГС, а гомогенність суміші близька до газоподібної, що за якістю суміші аналогічно моновпоризуванню. Попри свої великі зовнішні габарити, УПГС не створює додаткового опору повітряному потоку та бензовоздушної суміші в карбюраторі. Дросельування, створюване УПГС у мінімальному перерізі головного дифузора карбюратора, на 12% менше дросельування, створюваного заводським малим дифузором, що полегшує наповнюваність циліндрів і дає змогу використовувати УПГС на стандартних карбюраторах без жодних змін.
Ефект від встановлення УПГС
Перше, що Ви відчуваєте після встановлення УПГС, це те, що двигун почав працювати "м'якше".
Поліпшення тягових характеристик проявляється в тому, що автомашина на менших швидкостях (порівнюючи з заводським варіантом) зможе переходити на підвищені передачі. Наприклад, а/м ВАЗ впевнено, без перевантаження двигуна, набирають швидкість на п'ятій передачі з 60 км/год.
Якість приготування бензоповітряної суміші така висока, що двигун стає нечутливий до низькоякісного бензину.
Під час руху на постійних швидкостях для підтримання швидкісного режиму Вам знадобиться тільки легке натискання на педаль "газа", двигун стане "еластичним" і слухняним.
Якщо під час встановлення УПГС використовується газоаналізатор, то відразу видно, що викиди CO і CH різко знижуються на всіх режимах роботи двигуна, що під час поліпшення тягових характеристик свідчить про меншу витрату палива.
Після встановлення УПГС Ви зрозумієте, які резерви були закладені та приховані у Вашому автомобілі.
Встановлення УПГС
Під час встановлення УПГС необхідно провести регулювання двигуна відповідно до рекомендацій заводу виробника.
Порядок встановлення
1. Зняти верхню частину карбюратора
2. Витягти з карбюратора штатний дифузор
3. Встановити УПГС у посадкове місце дифузора. Під час встановлення необхідно переконатися в щільному приляганні ніжки УПГС з боку емульсійного колодязя до корпусу карбюратора та тому, що немає підсмоктування повітря
4. Зібрати карбюратор
Якщо в процесі встановлення у вас виникнуть проблеми — зверніться до нас і ми надамо вам ілюстрований зрозумілий посібник.
Регулювання карбюратора здійснюється за мінімальним вмістом СН у вихлопних газах двигуна на холостому ходу, перехідній системі та головній дозувальній системі. Водночас на справному двигуні показання СО і СН зазвичай є в таких межах:
Полотностійка СО 0,5% - 1,5% СН 300 - 50рm
Перехідна система СО 0,3% — 0,75% СН 200 — 50рm
Головна дозувальна система: СО 0,3% — 0,6% СН 200 — 50ppm
Чому ППГС не встановлюють із заводу?
Питання, яке виникає в кожної розважливої людини. Вся річ у витратах. УПГС на лад технологічно складніше та дорожче у виготовленні, ніж стандартні штамповані малі дифузори. Ставити УПГС із заводу — на лад дорожче (потрібно доробляти лінію, наймати людей, витрачати додаткові гроші). У СРСР автомобілі й так були на розхват, а бензин коштував копійки, ніхто не намагався робити на добре.
А ось у нормальних країнах, як-от США, думали і про споживача, і про якість продукції. Якщо ви зазирнете в карбюратор автомобіля Мустанг, то можете побачити там УПГС.
Карбюратор "Мустанга"
Пристрій приготування гомогенної суміші (УГС), більш відомий у США як "Annular Booster" — досить простий пристрій. Розроблене воно було ще у 50-ті роки XX століття, а з 1959-го року компанія "Holley Carburetor Company" встановлювала його на свої відомі всьому світі карбюратори.
"Annular booster" західного виробництва
Такого гомогенізатора застосовуються досі. Наприклад, вони встановлені в карбюраторах автомобілів «Мустанг».
Комплект постачання
1 дифузор УПГС
Зовнішній вигляд дифузора відрізнятиметься залежно від моделі карбюратора та обсягу ДВС!
Обов'язково вкажіть в коментарі до замовлення модель карбюратора та обсяг двигуна.
За бажання, можемо відправити на електронну пошту інструкцію зі встановлення зі світлинами/.
Основні | |
---|---|
Марка | ВАЗ |
Сумісність з маркою | Москвич, ЗАЗ, ВАЗ, АЗЛК |
Сумісність з моделлю | 2101, 2102, 2104, 2105, 2106, 2107, 2108, 2109, 21099, 2103, Славута, Таврія |
Кількість камер карбюратора | Двокамерні |
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Стан | Вживані |
Виробник | LOT |
Країна виробник | Україна |
Код запчастини | 21083-1107010-00 |
- Ціна: 659 ₴