Продавець Lots24.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
13766 відгуків
+380 (73) 073-09-22
Інтернет-супермаркет #Lots24
Кошик

Як не стати жертвою шахраїв купуючи на Prom.ua

Як не стати жертвою шахраїв купуючи на Prom.ua

У цьому матеріалі ми зібрали добірку найважливіших секретів як зберегти свої гроші і нерви і не бути обдуреним шахраєм купуючи в інтернеті.

Чому ця стаття унікальна? Тому що в ній використаний досвід не тільки покупців, а й продавців. Працюючи на Prom.ua і вже не перший рік знаючи всі його тонкощі ми розуміємо на якому етапі може виникнути загроза безпеки і можемо поділитися цією інформацією з нашими клієнтами. Виконуйте ці правила і ви зможете уникнути 99,9% шахрайських схем не тільки на Промов, але і на інших маркетплейсах.

 

Правило 1. Вимагайте у продавця щоб рахунок на оплату товару був відправлений через кабінет Prom.ua на електронну пошту або через чат на Prom.ua

Шахрай може відправити вам реквізити з лівої пошти, лівого або з лівого телефону і ви потім нічого нікому не доведете. Продавець-шахрай буде стверджувати що він вам ніяких реквізитів не відправляв і взагалі це не його пошта/номер.

Якщо ж реквізити були відправлені через чат або кабінет на Промов, то ця інформація фіксується і ніхто потім не зможе сказати «я не я і хата не моя». Так само безпечної є оплата онлайн через Way4Pay і через програму «Покупка без ризику».

Наш магазин всі рахунки відправляє через кабінет Прома, так само ми беремо оплату за програмою «Придбання без ризику» і через Way4Pay.

 

Правило 2. Відмовтеся від отримання посилки на Новій Пошті, якщо з товаром щось не так або чогось не вистачає

Якщо ви отримали товар у пошкодженому вигляді, вам прислали не те або чогось не вистачає – ні в якому разі не забирайте посилку, навіть якщо ви вже заплатили за цей товар.

Відмовтеся від одержання товару і складіть акт, в якому вкажіть чітку причину відмови. Забираючи посилку без складання акту – ви підписуєтеся під тим, що у вас нема претензій до її вмісту, ви потім нічого нікому не доведете.

У цьому світі ще існують дурні, які забирають посилку, оплачують післяплата і навіть не дивляться всередину. Повірте, знаємо, тому що періодично з такими зустрічаємося.

Шахрай з одного боку буде стверджувати що відправив все, як ви замовили, а з іншого боку ви самі розписалися що отримали все як в замовленні. Немає акта – немає доказів того, що він шахрай а не ви.

До речі не перевіряючи вміст посилок можна стати жертвою не лише шахрая, але і власної дурості. Наприклад, якщо товар був пошкоджений при доставці, Нова Пошта відшкодовує вартість пошкодженого товару тільки якщо ви відмовилися від отримання і склали акт-претензію. Якщо ви забрали посилку і навіть не подивилися всередину, то нерозумно потім вимагати біля магазину поміняти вам побитий товар, адже тепер за вашу дурість і погану роботу Нової Пошти йому доведеться платити з власної кишені, а він це робити не зобов'язаний. Більш того, поставте себе на його місце – без акта-претензії він взагалі не може бути впевнений у тому, що товар був побитий під час доставки, а не самим клієнтом після отримання. Ви б самі повернули такій людині гроші?

Саме тому ми завжди просимо клієнтів перевіряти посилки при отриманні, але дурнів, які цього не роблять вистачає.

 

Правило 3. Ваші покупки Prom.ua застраховані на суму до 3000 гривень, але не все так просто

На порталі Prom.ua діє програма захисту покупців. Іншими словами, якщо шахрай вас обдурить – вам повернуть гроші, якщо сума замовлення не перевищує 3000 гривень.

Але щоб бути застрахованим – потрібно дотримати кілька важливих вимог.

По-перше, замовлення повинен бути оформлений через Корзину. Замовлення, зроблені по телефону, по вайберу, або іншим ледачим способом відшкодуванню не підлягають.

Зберігайте чек, якщо платили через термінал, банкомат, касу, а не Приват24 або Пром.

Вимагайте, щоб продавець відправив вам рахунок через Пром, якщо ми говоримо про передоплату (див. Правило 1).

Детальніше про програму захисту покупців можна прочитати тут: https://prom.ua/safe_shopping

 

Правило 4. Використовуйте листування

Все про що ви домовилися по телефону – відомо тільки вам і продавцю і не може бути використано ні при подачі скарги, ні при поданні заяви в поліцію (у вас просто не приймуть заяву), тому що це ваше слово проти його.

Тому дуже важливо всі домовленості та вимоги погоджувати в листуванні. Важливо – тут не годиться Вайбер, Телеграм або інші месенджери, де відправник може легко вилучити повідомлення, яке він написав.

Безпечні способи спілкування з продавцем:

  • Чат на Prom.ua
  • Система повідомлень на Prom.ua
  • Електронна пошта (якщо адреса не збігається з адресою, яка вказана у контактах компанії)

 

Правило 5. Завжди вказуйте при замовленні через корзину свою електронну пошту

Якщо ви це зробили, то після замовлення ви отримаєте лист з описом купленого товару, його ціною і контактами продавця.

Далі для спілкування і листування використовуйте тільки ті контакти, які ви отримали в листі.

Шахрай тепер не зможе підмінити контакти, відредагувати найменування, опис товару або ціну, адже у вас буде доказ того, як все виглядало на момент покупки.

Крім того, коли ви вказуєте свою електронну пошту – це сильно облегачает комунікацію та інформування вас про обробку вашого замовлення.

 

Правило 6. Намагайтеся купувати у сертифікованих компаній

Зазвичай компанії з сертифікатом проходять перевірку якості обслуговування адміністрацією Prom.ua

Якщо у компанії є сертифікат – це підвищує шанси того, що вас не тільки не обдурять, але і якісно обслуговуватимуть (товар буде в наявності, ціна буде актуальна, відправлять в строк).

Щоб в результатах пошуках бачити пропозиції від сертифікованих компаній - використовуйте фільтр "Надійний продавець".

У будь-якому випадку, навіть якщо в компанії є сертифікат – це не скасовує заходів описаних вище. Раз в рік і палка стріляє.

Наш магазин вже давно має сертифікат якості від Prom.ua як свідоцтво високої якості обслуговування.


Правило 7. Звертайте увагу на дату реєстрації компанії

Чим довше часу компанія працює на Промов – тим менш ймовірно, що це шахраї. Але все одно будьте пильні і дотримуйтесь заходів безпеки, зазначені вище.

Приміром, наш магазин вже більше 5 років працює на Промов:

 

Отже, використовуючи ці поради – ви зведете ризик бути обманутим або потрапити на шахрая практично до нуля. Більше того, дотримання цих простих правил дозволить продавцю максимально легко і ефективно вас обслужити.

Успішних і приємних вам покупок, ваш інтернет-магазин Lots24.com.ua

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner